sâmbătă, 6 aprilie 2013

Rezista relatiile la distanta?

In ultimul timp, am vazut tot mai multe cazuri de iubiri consumate la distanta. Adica?
"Adica" ea traieste in Timisoara, el in Bucuresti sau el in Targu-Jiu, ea in Arad, etc,
Sincer, mult timp nu am crezut in astfel de relatii....Imi placeau, dar ca de obicei primul pe care-l puneam la zid, era baiatul (scuze dragilor). Pur si simplu nu-l vedeam pe "el" sa iubeasca sincer si sa stea dupa o singura fata, mai ales ca acea fata era la o distanta anume.
Multe persoane imi spuneau ca ma insel, ca aceasta e dragostea adevarata, ca astfel de cupluri sunt adevarate exemple, mai ales ca in "zilele noastre" tinerii sunt tentati sa se bage in aventuri, relatii de scurta durata, nu sa "se lege la cap" cu acest chin, pentru ca-n cele din urma devine un chin, dar un chin placut.
Am sa fiu sincera pana la capat si am sa va marturisesc ca "Piscotica" traieste de 8 luni o frumoasa poveste de dragoste la distanta si sa stiti ca e foarte frumos! Tot efortul merita daca iti alegi persoana potrivita , desi e adevarat ca pana dai de persoana potrivita ajungi la spitalul de nebuni sau ma rog, ajungi sa-ti doresti sa gasesti drumul catre spital :D
 Tare curioasa sunt sa aflu parerile voastre. Ce credeti, rezista astfel de relatii sau nu? Ati intra intr-o astfel de relatie? :D

sursa foto

28 de comentarii:

  1. Baby, iti spun sincer ca esti exemplul meu viu ca sa zic asa ca relatiile la distanta tin, si desi eu am fost dezamagita de acest tip de relatie, totusi sunt optimista si mai cred in ele, totul depinde de persoane, de cat de mult isi doreste fiecare partener asta!

    Stii ca atunci cand este iubire adevarata, distanta e doar o chestie care desparte fizic nu si sufleteste! <3:D

    Aaa, am exemplu si o relatie de prietenie la distanta, niciodata nu m-as fi gandit ca o sa ajungem asa, dar uite ca desi ne vedem din an in Paste, te simt ca pe o sora, si gata tac, ca ma intind acilea asa prea mult. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuii draga de tine :D iti multumesc frumos pentru toate cuvintele tale frumoase :*

      Ștergere
  2. Am trecut print-o relatie la distanta, dar de un an suntem amandoi in acelasi oras si e super.
    Eu nu suport distanta! :)) Ma deprima :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Miss, te inteleg perfect si va apreciez pentru faptul ca ati reusit sa ramaneti impreuna, sunt convinsa ca esti foarte fericita acum...
      Sincer, ma deprima si pe mine uneori, dar trebuie sa mergem mai departe, caci exista iubire...
      Relatie frumoasa iti doresc si multaaaa iubire :D
      Pupici :*

      Ștergere
  3. Draga mea,sunt şi eu una dintre exemple. Inainte de relaţia actuală,am mai avut una la distanţă,timp de 3 ani! Şi crede-mă,pe cât de greu a fost,pe-atât de frumos era ! Din păcate a decedat şi acesta a fost singurul nostru impediment să fim împreună.Acum sunt din nou,în aceaşi situaţie,de relaţie la distanţă,ce e drept,acum m-am mai maturizat,însă ce vreau să spun este că e foarte frumos. Sunt nişte emoţii şi sentimente pe care nu le-am mai trăit,e fericire şi tristeţe în acelaşi timp...însă e extrem de frumos ! Atâta timp cât crezi în relaţia ta,cât crezi în posibilitatea unui viitor împreună,chiar dacă momentan nu e posibil,totul va fi foarte bine! Îşi doresc să fi fericită şi să ai parte de momente cât mai frumoase,pentru că momentele ca acestea ne marchează viaţa într-un mod plăcut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te admir ...sincer, esti un real exemplu si am sa-mi si argumentez parerea.
      Tu ai trecut o data, ai avut ghinionul sa-ti fie luat cel iubit :( si cu toate astea ai mers mai departe, pot spune ca ai luat-o de la capat alegand aceeasi modalitate!
      Sincere felicitari, draga mea!

      Ștergere
  4. Rezistă! Sigur că rezistă! Atâta timp cât credeţi amândoi în voi,în iubirea şi relaţia voastră sigur că rezistă! Am trecut şi încă trec prin asta şi trăiesc nişte momente şi stări unice.Momente ca astea îţi umplu viaţa. Îţi doresc să ai o relaţie frumoasă şi plină de momente frumoase!
    p.s:am mai scris un comentariu înainte dar nu ştiu dacă s-a publicat...!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet pentru fiecare cuvant scris atat de frumos! Sincer, cred in relatia asta foarte mult pentru ca singura data cand simt "Acel ceva" si ma simt cu adevarat iubita, deci merita tot efortul, toate noptile nedormite si toate lacrimilie varsate din cauza dorului...
      Te pupacesc si te mai astept :*
      Relatie frumoasa si mulltaaaa iubire :*

      Ștergere
  5. Eu am o relatie la distanta...de 2 ani si jumatate... si..desi ne despart 500 de km ..il simt mai aproape decat pe oricine altcineva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos...inteleg ce vrei sa spui, la fel simt si eu :D
      Felicitari si o relatie superba iti doresc in continuare!
      Hi hi ce ma bucur sa vad ca acest tip de relatii rezista si uite inca ce frumos...2 ani si jumatate..sper sa aud numai de bine despre relatia asta!
      P.s. stiu ca e greu, dar asta-i iubirea adevarata

      Ștergere
    2. Mie-mi spui cat e de greu ? Dar... merita...!
      Viata lunga (impreuna) va doresc tie si iubitului tau :*

      Ștergere
    3. Multumesc frumos, la fel si tie :* :*
      Te pupacesc, draga mea :*

      Ștergere
    4. :*:*:*:* Piscotica huh ? Mancati-as gura ta

      Ștergere
    5. Pupici si o duminca frumoasa sa ai, la fel ca tine si sufletul tau!
      :*

      Ștergere
  6. Eu sunt intr-o relatie la distanta de 2 ani, iar anul asta in vara, vom fi pe cale sa reusim sa ramanem in acelasi oras.
    Nici eu nu credeam inainte ca astfel de relatii ar fi posibile dar acum cred cu tarie in ele mai ales daca ai gasit persoana potrivita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt total de acord cu tine, Lavinia draga!
    Relatie frumoasa iti doresc si multtaa iubire :D
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Depinde în mare parte de caracterul persoanelor. Dacă se iubesc cu adevărat, nu are de ce să nu reziste relaţia lor, indiferent de câţi km sunt între ei. Dar dacă le place să mai "umble" şi prin alte părţi, nu va rezista relaţia nici dacă se află la 2 m distanţă unul de celălalt.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu cred in existenta lor. Iubirea nu cunoaste limite! Conteaza sa fie iubire si incredere... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect :D Sunt de acord cu tine :D
      O zi frumoasa sa ai si multaaa iubireee

      Ștergere
  10. Am avut o "relatie" la distanta: adica un an de convorbiri virtuale, fara sa ne vedem dar simteam amandoi o conexiune. Dupa un an am fost impreuna. La inceput a fost woow, apoi s-a distrus toate magia, disparuse distanta fizic dar aparuse alta distanta mai greu de trecut. Enjoy your relationship!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar ai avut parte de o noua experienta, cat despre conexiune, da se simte....

      Ștergere
  11. Exista,sunt frumoase si pliiinee de emotie! Traiesc asta cu fiecare zi si desi e greu,e extrem de frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu cum e si te inteleg perfect!
      Stiu cat de mult te bucuri atunci cand il vezi si sunteti impreuna, dar si cat ti se rupe sufeltul atunci cand pleaca...

      Ștergere
    2. Da... mi s-a rupt si mie sufletul acum cateva zile,cand a trebuit sa plec. Insa ne incurajam unul pe altul si mergem mai departe.Oricum,iti doresc sa te bucuri de relatia la distanta si sa iti gasesti toata puterea neceasara in dragoste.

      Ștergere
    3. Iti multumesc din suflet :* la fel si tie, draga mea *

      Ștergere