luni, 8 aprilie 2013

Astazi simt ca-i primavara!




Uraaaa a venit primavara!
Da, azi s-a aratat, azi ne-a zambit, mi-a zambit si mi-a facut cu ochiul :D
Nu, nu sunt nebuna sau cel putin asa-mi place sa cred :))
Stiu ca primavara din punct de vedere calendaristic a venit pe 1 martie, dar pentru mine nu...nu m-am putut bucura de "primavara adormita", nu a vrut vremea sa ma lase, nici cea interioara, nici cea "exterioara".
Dar astazi, astazi am vazut primavara, ahh si cat am asteptat-o! Azi e soare, e frumos, iar pentru ca am fost cuminte ( sau doar am lasat impresia asta :D) pasarelele s-au unit sa-mi incante auzul cu un soi de cantelece, din acelea de care nu m-as satura niciodata.
Iubesc primavara, imi aduce atat de multa bucurie, imi incalzeste sufletul si-mi readuce speranta. Simt ca renasc, ca ma descoper pe mine, iar si iar...
Iubesc sa vad cum florile imi ofera cel mai frumos tablou, un tablou pe care nu ma mai satur sa-l privesc, sa-i vad fiecare culoare.
Sunt nascuta toamna, dar prefer primavara :D Consider ca nici un anotimp nu-mi ofera confortul pe care mi-l ofera primavara, imi place acea caldura "moderata", acel aer curat cu mireasma de flori...
Primavara draga, bine ai venit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu